lördag, oktober 13, 2007

.

Nu är det verkligen höst och kallt ute, i morse var det 0,4 grader när jag åt frukost. Däför kände jag i början av veckan att jag var tvungen att sticka snabbt. Så nu är den klar den omtalade halsduken. Stickade det sista i torsdags morse, vilket betyder att det bara tog tre kvällar, en lunch och en morgon. Visserligen satt jag ungefär halva onsdagskvällen och nystade. Det blev inte som jag tänkte att det skulle bli. Men halsduken med stort H blev minst sagt stor och oerhört mysig.


Det har ju regnat lite den här veckan också. Och mitt paraply var inget bra. Det gick sönder lite och blåste upp, sen råkade jag ta sönder det lite till. Så i torsdags kväll fick jag bli blöt och gick med mitt paraply i handen eftersom det ändå inte gjorde någon nytta över huvudet. Så fredagslunchen gick åt till paraplyletande, till slut hittade jag ett bra på H&M och med clubrabatter och bonuscheckar så kostade det mig endast 3,50 kr. Ett kap om jag får säga det själv.

3 kommentarer:

Roger sa...

Stor halsduk var ordet :P Ser mysig ut :)

Anonym sa...

Ser riktigt mysig ut till och med ;D

Såpbubblebarn sa...

paraplyn berkar inte va till för hösten, mitt tålde inte heller när det blåste lite. tyvärr var det köpt på hm:/