onsdag, februari 20, 2008

oh vilken härlig dag^^

Idag vaknade jag alldeles lagom "tidigt". Klockan var drygt tio. Exemplariskt tycker jag. Efter det har jag varit på ikea och maxi med mamma och lillasyster, lite surt blev det dock när jag kom till kassan och insåg att plånboken låg hemma i väskan jag hade till gymmet igår. Men mamma är snäll och betalade åt mig så länge.

Jag köpte i vilket fall som helst ett par såna här. Släkten kommer ju på besök om drygt en vecka, då det vankas födelsedagskalas. Så dessa var välbehövliga. Dcok behövs några till, Roger får vi låna dina? Sytt upp ett par byxor till lilla mamma, bara ett par kvar och en kjol till Sara och så ska jag jobba hela dagen imorn. Nu kör det ihop sig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en otroligt härlig dag :)

Roger sa...

haha du kan få låna mina stolar. Men.. är det där en ny modell? Ser blänkande ut :D

elin sa...

Nej Roger. Dom är inte ens lite shiny, dom gamsla vanliga matta:P

Danni: trevligt med en ny "läsare"?:D och ja eller hur;P

Marlene sa...

Jag var på IKEA idag! Fick tushpennor och en ny kudde av mamma.

Såpbubblebarn sa...

ni kan få låna mina också om ni vill, lite närmare och vita..:)