fredag, april 11, 2008

sol.




Mössan har kommit, nu känns det inte som att det är så långt kvar i alla fall. Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men det har varit segt. Och en del har hänt, jag ska till jönköping på skol- och yrkesSM i maj. Tävlingar är ju alltid roliga, och så är det ju lite credd att bli utvald av lärarna o rektorn i alla fall.
Och den där jäkla klänningen skulle jag beställa men det bara krånglar. Så nu är jag lite sur på banken eller på top shop, jag vet inte riktigt vilket av dom. men men, chips, dip och längtan efter sol i soffan ikväll. Imorgon åker vi till åtvid och så undrar jag om nån ska till borgen på tatueringsmässan? jag vill i så fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

WHAT ABOUT MONICA LEWHISKY ?

Roger sa...

Värst vad många tävlingar du är med i då :D Lycka till på denna med :P Du kanske blir lika känd som Kurt Kennet eller vad han nu hette, en ikon innom blomsterbindarbranchen :D

Anonym sa...

kul :)
ja, de känns verkligen som att studenter är farligt nära! nästan

btw, anna&hanna snackade om att dra på tatueringsmässan, jag kanske hänkar också. får se.

puss ;)