torsdag, juli 31, 2008

blåsigt? .

Jag sitter här på jobbet och tittar ut på den blå himlen. Jag vägrar vända mig om och titta på den blå skärmen bakom ryggen för jag vill inte ens veta hur många grader det är. Jag tröstar mig med att det ser väldigt blåsigt ut och genom att tänka på att jag bara jobbar i en timma om 18 minuter till. I tisdags hade jag och lillasyster en mysdag på stan och självklart blev det alldeles för mycket shoppande mot min budget. En svart jeanskjol, ett jättefint linne. Plus en bok och lite annat krafs. Så för tillfället läser jag "Flickan som inte får finnas" eller något liknande. Dock längtar jag som en liten gris tills dess att "mitt rätta jag" och "I en annan del av Bromma" kommer ut i pocketformat, inbundet är bara segt att läsa.

Funderar dessutom på att göra lite förändringar på bloggfronten, mest bara för att jag har tröttnat på min otroligt långa bloggadress. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte med men om jag orkar så flyttar jag.

1 kommentar:

Tobias sa...

Tänk om man ändå kunde läsa, finns ju endel intressanta böcker.