söndag, oktober 12, 2008

lördag.

Idag har jag jobbat, på Ebbas. Och så länge alla är överens så trivs jag bra där, idag var det mest ångestladdat bland tjejerna. Men söta är de ju i alla fall.

Och nu, efter pizza, marängsviss (vet någon hur det egentligen stavas? orkar inte kolla upp det nu), massa chips, massa liter cola och Kalle och Chokladfabriken har Herr Granath och Fröken Hardangen åkt hem. Det var en supermysig kväl. Vi borde göra om det men eftersom att Bodil lämnar oss och drar tillbaka till Norge på torsdag så lär det nog dröja. Det har varit superroligt att umgås med dig dem senaste veckorna ska du veta. Och jag ser fram emot våra planer för framtiden. Ni glömde popcornen förresten ;)

Natti natt, i morgon ska Elin plugga körkortsteori. men jag känner mig själv ganska bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var verkligen inte fel att proppa i sig för mycket av det goda igår :D Vi ses så fort jag kommer hem igen tycker jag och vem vet, vi kanske också flyttar till Tannefors haha! <3