torsdag, juli 30, 2009

.

Dagarna på jobbet går galet långsamt, men på något konstigt vänster går tiden alldeles för fort för att man ska hinna med.
Helgen blev riktigt lugn med ett par hemmakvällar lite jobb och för att sedan avslutas med middag hos syrran, med hela familjen.
Igår drog vi ihop ett gäng till en AW på platå, en riktigt trevlig sådan. Det blir sällan misslyckat med det sällskapet. Men det blev ändå en snäppet bättre kväll när Bodil och Linus tittade förbi.
En middag blev inplanerad och lösa tankar om ännu en AW finns för kommande veckor. Och det gäller ju att passa på innan alla börjar skolor och försvinner.

Nu har jag faktiskt bara en vecka kvar på jobbet, om två veckor börjar skolan. Jag kommer ju fortfarande jobba helger både på Lindorff och Ebbas men det känns ändå lite slutgiltigt. Alla andra gånger jag har sagt att jag skulle sluta så har det bara varit det, jag har inte haft några framtidsplaner utstakade. Nu vet jag vart jag befinner mig de närmsta tre åren. Det är ju något jag ser fram emot men samtidigt känns det lite, lite jobbigt.

I morgon blir det reggaefest hos Anders och sen drar vi hem igen ganska tidigt på lördag för en lugn hemmahelg.

3 kommentarer:

Bara jag sa...

elin, släng iväg ett sms när ni ska på aw så hänger jag på!!! :)

elin sa...

Självklart gör jag det!! Jobbar du nåt mer i sommar?

Bara jag sa...

Perfekt! Nej inte vad jag vet... Vi får se om Anna behöver nån hjälp senare! Annars blir det förhoppningsvis helger senare i hst :)