fredag, december 15, 2006

ilska.

Nu är jag arg, för förut idag så gjorde jag en bukett som verkligen var min stil den blev perfekt och helt underbar, jag lyckades få Agneta att bedöma den och fick ta med den hem till mamma som klagar på att jag aldrig har blommor med mig längre. så, jag emballerade den och la den bland mina böcker och gick sedan för att äta. När jag kommer tillbaka tio minuter senare så var den borta, letade och letade men kom fram till att någon har stulit den, vem faan snor någons bukett, alla på skolan kan ju göra egna. Arrrrgh vad min mamma kommer bli ledsen, jag hatar folk som inte kan hålla fingrarna borta från mina saker.

4 kommentarer:

Anonym sa...

:( ruskigt lågt gjort.

anna sa...

vilka idioter >(

Marlene sa...

Ska jag wasta dom?
Nej men seriöst, vilka otroligt dumma och respektlösa människor det finns. -.-

Anonym sa...

Stackare. :(