onsdag, december 06, 2006

NP.

Vaknade och gick till skolan tidigare än vanligt, varför. Jo för att jag blir tyvärr fortfarande trött av minsta ansträngning och så hade jag nationellt prov i matte A, miniräknaredelen för den som undrar. Jippi, det tog lite lång tid att skriva det närmare bestämt 1 h & 55 min. Så jag satt kvar HELA tiden till skillnad från alla stackars BF-barn som gick efter knappt en timme.
Uschamej, jag har ingen aning om hur det gick, men det kommer väll så småningom fram i fall jag är trög, supersmart eller kanske något där i mellan. Men det kändes i alla fall helt okej, tyckte att jag var en hejare på att resonera och motivera bra.
Och med det var alltså två prov avklarade, bara fyra prov och en redovisning kvar den här terminen. Jag känner nästan, nästan hur ångesten över skolan börjar försvinna väldigt lite, långt långt där inne.
Snart är ju terminen slut, bara 13 dagar kvar. Men jullovet börjar ju inte riktigt då, ska ju jobba lite också. Det ska bli ganska skönt, stressigt men kul.
Jag vill nog kanske köpa ett par skor/stövlar tror jag. Får se om vi hinner åka till Lkpg idag eller inte.

Jag vill bygga pepparkakshus i helgen.

2 kommentarer:

Marlene sa...

Jag och Tobbe snackade om att bygga pepparkakshus i helgen =D

Anonym sa...

Du har ju glasögon - det är klart att du är superdupersmart då ju ;-)