torsdag, juni 14, 2007

Kärlek.

Jag har varit dålig på det här med att uppdatera bloggen på senaste tiden, nu skyller jag dock på att jag har varit mycket i åtvid hos mamma och pappa. Dålig närvaro vid datorn.

Idag har varit en riktig utedag, sånt man blir trött av. Har lekt med min kusin i stort sett hela dagen, den lilla sötungen. Har rullat bollar, promenerat, matat sövt och lekt ännu mer. Gick en långpromenad med storasyster ikväll också.
Och så har jag gått och blivit kär, det här med att inte shoppa går inte så bra för min del. Jag har visserligen inte shoppat på ett tag men det håller på att brista jag har nämligen gått och förälskat mig i en klänning på hm (ger bra bonusgrund med klubbkortet^^) och tack vare tjejerna på fatale.se har jag hittat ett roligt märke med webshop, nämligen Permanent vacation. riktigt coola och somriga t-shits. Och vissa andra klänningar som jag vill ha. Skulle nog behöva en kuvertväska eller en liten handväska med långt axelband, en metallic och en matt skulle sitta fint. Men men, min syster förstår mig i alla fall. hon har ungefär samma problem.

3 kommentarer:

Roger sa...

Kunde se vissa tendenser i Falerum till vilket shoppingmonster du är ;)

Tobias sa...

Jag förstår dig också =)

elin sa...

haha, du menar när jag kröp efter storlekar och slängde skor på dig;)? haha