tisdag, juli 17, 2007

.

Tanken har under flera dagar (en vecka) varit att jag skulle skriva den lilla tvålrapporten, så nu är det kanske dags.
Tvålarna det gäller är dessa fasta tvålar från tahitian noni. Både var helt perfekta, doch tyckte jag bättre om kokostvålen än den med havre på grund av min svaghet för just kokosdoften. Men å andra sidan har havrevarianten den egenskapen att den är exfolierande vilket jag trivs bättre med vissa dagar. Det konstiga med fasta tvålar är dock att jag tycker man känner sig lite gnisslig, vet inte hur man som normal människa förklarar det men det är mitt uttryck för det. Men båda varianterna får 5+ av 5 möjliga. Jag är ju dock ingen finsmakare inom ämnet.


Senaste tiden har mest inehållit massa jobb längtar till jag får tid att spendera pengarna^^. Funderar nu starkt på att köpa en symaskin, även om det blir en billig sådan. Det är ju så otroligt roligt, men jag glömmer tyvärr bort det ibland. Pyssla och skapa det är ju lite min grej. Och den senaste tiden har jag fått en hel del visioner i mitt lilla huvud, någonstans under min orange page. Eller vad det nu är.

1 kommentar:

Roger sa...

Haha Elin Sundberg - proffessionell tvål-recensent :D