måndag, augusti 20, 2007

.


Jävla helvete till symaskin.

Ursäkta orden men den här dagen verkar inte vara min turdag. Mamma började jobba klockan tolv men en ängel som hon är så följde hon med in till stan. Bara för att jag skulle slippa ta symaskinen på bussen. Hon kom säkert för sent till jobbet men hon följde med i alla fall, men nu var det så att den symaskinen jag köpte var den sämsta i världshistorien, det var en sådan symaskin som tråden ville trassla sig i så efter kanske tio minuters provsömnad så började det blinka en felkod i displayen. Nu trasslar den sig vilken söm man än väljer och allt är kasst...hoppas mamma har tid att följa med mig imorn efter skolan. För tålamod det har jag inget i alla fall.
Uppdatering
Nu fungerar den igen....hoppas det var tillfälligt. Nu ska jag sy en kjol.

1 kommentar:

Tobias sa...

Hoppas den börjar fungera som den ska, tråkigt med saker som jävlas ._.

Du kan alltid sticka i så fall ;) (hint hint)