torsdag, augusti 09, 2007

wiihuwiihej.

. bara en dag kvar på jobbet, superduperskönt. Äntligen en gnutta ledighet, som jag har längtat. Stan i helgen igen, saknar min lägenhet (eller våran). Tänkte såhär, om ni (kompisarna jag saknar) kanske vill komma dit någon av dagarna i helgen? lite glass på bosses eller gå o käka någonstans eller liknande. Mattias vet dock inget än den stackarn men jag tycker i alla fall att det vore trevligt. Let me know ifall nån har lust.

Just nu är jag på superbra humör, kanske att det kan vara lite övertrötthet. Men det är ju bra i alla fall, att vara glad.

Och tävlingsdagen närmar sig med stormsteg.

3 kommentarer:

Marlene sa...

Oh, jag skulle jättegärna vilja, länge sen vi sågs. Men ikväll är det ju Sannas fest och sen drar jag till Västervik med min kära fader. Men vi kanske kan ses nångång i början av nästa vecka?
<3

Roger sa...

Låter mycket trevligt!

Såpbubblebarn sa...

det låter väldigt mysigt, kanske kan ta det imorn i såna fall?