lördag, november 10, 2007

A Sunny Day.

Dagens Outfit:

Because he makes me laugh.

Cardigan. Dressman (favoriten) Linne (Under). H&M Tisha. H&M Kjol. H&M (väldigt gammal för övrigt) från 98 kanske Barnavdelningen i alla fall. Lite insydd. Nitbälte. Något marknadsstånd på festival Strumpbyxor(under). Dim Tights. Saints and Mortals/ Carlings Over Knee. H&M Ring. Dazzling Gloss lips Indi. Make Up Store

Idag är det en fin dag, kallt och solen skiner. Kanske ska gå en sväng på stan med mamma och lillasyster, annars blir det nog en sväng med Mattias och Robin. Riktigt skönt med helg. Har fått reda på en liten grej som gör att allt känns lite bättre. Jag har fortfarande ångest angående skolan. Men det här kan kanske bli till en fördel senare i livet och nu vet jag att någon tror på mig.

4 kommentarer:

Såpbubblebarn sa...

bra att det känns bättre gumman, fortsätt så:) puss

Såpbubblebarn sa...

bra att det känns bättre gumman, fortsätt så:) puss

Roger sa...

Så roligt :P Klart att folk tror på dig. Vad det nu är de tror ;)

På sista bilden ser du för övrigt jätteliten och jättedeppig ut :P Snyggt med röda strumpor :)

Tobias sa...

En liten grej? Spännande! Jag vet inte vad det är med mig, men jag har blivit så nyfiken ;)

Gött att det känns bättre!