måndag, november 12, 2007

Pepparkakor och Italien.


Myskväll tänkte jag och det ska det bli också, men lite senare än planerat. För jag måste skriva min meritlista. För jag ska till Italien och tävla. Kanske inte var mycket att bli nyfiken på Tobias? Men jag var tvungen att vara lite hemlig i hela 3 dagar, tror inte att nån från skolan läser min blogg men man vet ju aldrig. I Januari bär det av, den 21:a närmare bestämt.
Kallt ute var det idag. Segt i skolan som vanligt men Edin mötte mig vid bussen. Vi gick på stan innan det bar av till soffan här hemma för att sedan äta en massa pepparkakor.
Nya myströjan fick åka på idag, från H&M Herr. Blev väldigt sugen på den efter flera bilder på Karoline i sin. Har även insett att jag aldrig slutade älska mitt nitbälte, vi behövde bara en paus ifrån varandra. Och inte visste vi då att det skulle bli superhett hösten 2007.

3 kommentarer:

Tobias sa...

Inte mycket att bli nyfiken på? Vatusan, är väl inte alla som åker till Italien och tävlar, typ du och Zlatan - stort! Tror du man kan följa med som hejarklack? Det är varmt i Italien :P

Anonym sa...

*Heja Elin* :D Svinkul ju! Ta med en pizza hem till mig tack ^^

//Roger

Såpbubblebarn sa...

fan va gött, får du nåt kul att blicka fram emot:D