tisdag, januari 02, 2007

Året som gått.

Då gör väll jag likadant då.

ÅRETS FESTIVAL: Har inte ens varit i närheten av en festival i år.
ÅRETS PREMIÄR: Ingen där heller.
ÅRETS FÖRÄNDRING: Hela jag tror jag.
ÅRETS KÄRLEKSHISTORIA: Mattias.
ÅRETS MISSTAG: Jag är ju perfekt, jag gör väll inga misstag...eller(A).
ÅRETS VÄN: Sara, aldrig varit så nära som nu.
ÅRETS ARTIST: Oj svår, men det får nog bli Lasse, eller Jonny Cash, eller kankse Elin Sigvardsson.
ÅRETS BAND: Något som Tobias föreslagit eller just nu känns det som No Doubt, gammalt men skönt. Men upptäckte tack vare Tobias många bra band.
ÅRETS LÅT: Time's A Wastin', blev kär i den när vi såg Walk The Line.
ÅRETS CAFÉ: Faan va lite jag har fikat i år, men det får nog bli Waynes Coffe.
ÅRETS ALBUM: Apple Bay med Irene var väll bra, det ända jag vet namnet på.
ÅRETS SPELNING: Inte en enda, Jobbade för mycket för att hinna med i somras, sen var jag ju sjuk.
ÅRETS SPORT: Sport och sport, jag gillar medelpassen och KiBox på Friskis jag.
ÅRETS RESA: Göteborg.
ÅRETS TV-PROGRAM: Grey's Anatomy, ofcourse.
ÅRETS LÄNGTAN: Just nu är det den där förbaskade klänningen och 18-årsdagen, shit vad liten jag är.
ÅRETS SAKNAD: Pengar, alltid.
ÅRETS BREV: Reklam och rabatter från hm, femton kilo kataloger.
ÅRETS SMS: det från Robin.
Ring inte till mig efter det jag berättar nu. Det är inget jag vill prata om över telefonen. Vi kan prata om det senare, men jag vill vara den första till att berätta det för dig. Jag vill nämligen inte att du ska höra det från andra. Förlåt, jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare...Bara lova mig att inte bli jättearg!

DET FINNS INGEN JULTOMTE!

klockan sju på morgonen när man precis har vaknat snurrar en massa tankar av rädsla i huvudet på en som snabbt övergår i tankar av ren ilska och hämnd;)
ÅRETS JULAFTON: Perfekt.
ÅRETS FÖDELSEDAG: Hhmmm min kanske:L
ÅRETS SKOLAVSLUTNING: Skippade den.
ÅRETS SOMMAR: Alldeles för varm.
ÅRETS ARBETE: Skojigt.
ÅRETS FESTER: Många men nyårsafton blev perfekt..
ÅRETS PLUGG: Alldeles för mycket, speciellt när jag inte hade någon energi.

1 kommentar:

Roger sa...

Ja det där jävla SMS't. Fick det från Lill-Anna, man blir lite nervös :D