onsdag, januari 24, 2007

Tjugofjärde januari.

Lillasysters födelsedag och lillasysters namnsdag.

Just nu känns livet hyfsat bra, jag vill bara ha en billig lägenhet i centrala linköping också. Hur man nu ska lyckas få nån sån är ju en annan sak.


Vill ha en snygg soffa och en sextiotalsbyrå/skänk av något slag, vet exakt hur den ska se ut men ja vet inte var jag ska hitta den tyvärr. Och så vill jag ha ett sådant där gammeldags durkslag i metall.

Solen skiner men tyvärr är det svinkallt ute, går man ut så fryser man om fingrarna och vem vill göra det?
Inte jag i alla fall, men en promenad med mössa och supermegavarma vantar känns ändå rätt lockande, undrar när marlene eller sara slutar...

Äntligen ska dom slitna delarna av mitt hår bort, bara en månad kvar nu ungefär..

1 kommentar:

Marlene sa...

Vi kan gå promenad i helgen som kommer ^^