torsdag, april 19, 2007

Dagarna bara susar iväg och man hinner inte med så värst mycket, man tvingas ju gå i skolan så länge om dagarna nu för tiden, lyckats gå dit alla dagar den här veckan. Även om jag gärna skulle ha sovit hela tiden.

Skulle vara trevligt att kolla på Billy the vision imorn men det gick åt skogen, synd att det inte var nästa helg. Men då är det Svenska tatueringsmässan, jag hoppas verkligen att det blir av att vi åker.
Förstår inte riktigt varför jag är såhär trött hela tiden, känner mig väldigt negativ till nästan allt också.Jag trodde faktiskt att energin skulle komma krypandes när solen tittade fram men icke sa nicke det gjorde den inte. Dock lyckas jag prestera ganska bra estetiskt när jag är trött och nere, kiom med massa idéer när vi planerade det hemliga projektet i tisdags, längtar tills jenomförandet. Och även igår blev det ganska lyckat, vi fick uppgiften att göra en dekoration eller ett arrangemang med färgad oasis och frukt. Jag använde visserligen bara frukten, men det blev bra i alla fall:)


Jag känner mig dock ganska mycket som ett frågetecken just nu...

3 kommentarer:

Tobias sa...

Tiden går fort när man har roligt, eller vad är det de brukar säga?

Inte ska du vara trött och nere. Nu blir det Billie imorgon dessutom, då kan inte ens en snöstorm hindra ett gott humör ;)

Dekorationen ser finfin ut, om du nu lägger någon större vikt vid mitt omdöme :)

elin sa...

det är klart jag lyssnar på han som inte ens visste vad en dekoration VAR för något;)

Roger sa...

Det borde ju faktiskt alla veta ;)

._.