söndag, april 01, 2007

.

Det har blivit lite dåligt med skrivandet under apu:n, Visserligen har det inte hänt så jättemycket. har mest segat och så. Men nu har i alla fall tre veckor gått, bara en vecka kvar tills skolan börjar och jag känner redan hur ångesten börjar komma krypandes. det är några arbeten som ska vara klara de närmsta veckorna, arbeten som jag inte har börjat med än. Ett utav desa har jag dock vetat om sedan veka sju eller liknande... Jag är nog bäst i världen på att skjuta upp saker och ting. Blä.
Ska jobba lite i veckan, det blev väldigt lite till slut. Först var det hela veckan, sen blev det en dag mindre, sen en dag mindre igen. Sedan blev det helt plötsligt plus en dag, men till sista slutade det med tre dagar. Så frågan är om jag verkligen får jobba så mycket som dom har sagt i sommar.Nu är jag sur på dom där nere. Vill verkligen kunna säga nej när dom ringer, för dom bara krånglar ju så förbannat mycket men pengarna är välbehövliga och extrajobb växer ju inte på träd direkt. Skulle verkligen vara kul att jobba hos Rebecka men men, drömma går ju.

Ska i alla fall gå en sväng på stan med Sara imorn, ska bli trevligt:) Tänkte göra av med lite pengar jag egentligen inte har, men jag tror min garderob äter byxor.
Klippa mig vill jag också. Ack ack.

Inga kommentarer: