torsdag, april 12, 2007

Diss.

Här har jag i flera veckor gått och trott att jag bara behöver läsa svenska B till sommarn, men tji fick jag idag när jag kollade treornas schema. Sv B läses tills vi tar studenten, jippi. Jag måste ha läst någon stans att treorna har NP i sv den 25:e april och helt enkelt sett vad jag helst ville se.

Positivt är dock att jag får vara med på det hemliga uppdraget, woho \o/. Negativt där är dock att några av klassens största idioter också fick vara med, istället för min Emelie.

Glömde förresten att såga KESO häromdagen (bandet som spelade på Gruvan i lördags), så jag får väl ta och göra det nu. Dom sög, Emil och Simon är duktiga men dom dåliga låtarna + Klutt och den där osten kunde dom ha skippat. Glim var så mycket mer begåvade, det handlar ju om helhet. Dom förstörde helt enkelt kvällen...

3 kommentarer:

Marlene sa...

KESO sög verkligen, tack för dissen! Jag har väntat på den.

Tobias sa...

Jag tycker KESO var bra!

Hemligt uppdrag är bra, idioter och Sv B är dåligt :)

Mr.Broberg sa...

gah KESO var jhu grymma;) hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha