onsdag, maj 09, 2007

.

Grattis till körkortet darling!

Just nu är det bäldigt mycket att göra, en hel del i skolan och jag har ingen energi till sånt.
Det är en jobbig debattartikel, ett arbete om popkonst, borde öva textning och köpa nya pennor, skriva ner allt jag äter och hur många minuter jag rör mig under en dag, komplettering på ett arbete i arbetsmiljö och massa uppgifter i materialkunskap, till nästa vecka. Jag får ont i huvudet.

Idag färdigställde vi i alla fall våran del av installationen till happeninguppdraget.
"Haga Floristgymnasiet och Norrköpings kommun presenterar.... Växtverk"
Tre stora grejer som från kl 07.00 den 10 maj och en vecka framåt kommer stå typ vid Vaxkupan på drottninggatan i Norrköping. Borde inte gå att missa bara man åker eller går förbi.
Bilder ska jag nog lägga upp, men jag hade ingen kamera med mig så det får dröja.

3 kommentarer:

Tobias sa...

Det är snart sommar, då slipper man allt vad skolarbete innebär (förhoppningsvis)!

Får jag se till att ta mig förbi Vaxkupan närmaste veckan då :)

elin sa...

joo förhoppningsvis, bara att man helst ska ta sig till sommaren också;)

hehe ja det tycker jag verkligen du ska göra, den lila har jag och några till gjort;P

Marlene sa...

Gah, sluta ha så mycket att göra. Och jag vill se vad ni har gjort :D