tisdag, september 18, 2007

.

Helt plötsligt igår eftermiddag fick jag ont i halsen. Så nu är jag nästan lite sjuk. Missade skolfotot och två lektioner i morse på grund av att min röst nästan var helt försvunnen. Gick dock på min sista lektion och beställde blommor. Så nu jäklars ska det göras annorlunda bordskransar. Måste bara komma ihåg att plocka en massa grenar tills på måndag. Blir jag nöjd med resultatet ska ni minsann få se det. Kan nog bli riktigt kul att göra. Uppgiften är att inspireras av bilder, bryta ner andra floristers arbetet i mindre delar och plocka ut det man gillar, för att sedan använda det i ett valfritt arbete.

Jag ääääälskar paint^^

1 kommentar:

Roger sa...

Ser jättefint ut :D Men..
"bryta ner andra floristers arbetet i mindre delar och plocka ut det man gillar". Tolkar man det bokstavsenligt låter det väldigt ... brutalt :D Du skall vara snäll mot de andra floristerna Elin. Inte bryta av deras kvistar :P