måndag, september 17, 2007

helg.


Jag är trött och seg, och önskar väldigt mycket att jag låg hemma i min varma säng just nu. Helgen gick oerhört snabbt men var trevlig ändå. Jag jobbade lite, festade lite och slappade en hel del. Är helt pank också, hittade nån obetald faktura, busskortet gick ut och sen så råkade jag köpa ett par skor också. Ett par väldigt fina stövlar. Men man överlever. Hon i affären sa att man faktiskt kunde leva på knäckebröd, det lät väldigt mycket som att hon hade testat det. Jag litar på henne.


Annars är livet rätt hårt och saker har visat sig vara svårare än man egentligen trodde, men det löser sig nog. Precis som med allt annat.

5 kommentarer:

Tobias sa...

Man blir lätt ganska fattig när man råkar köpa saker sådär :)

Klart det löser sig!

Roger sa...

Vad ni råkar köpa saker hela tiden. :D Fast det var ett par fina stövlar det var det :P

elin sa...

Jaa men ibland blir det ju bara så, Mattias skulle köpa skor men han tog ju så lång tid på sig så jag hann bli kär under tiden...

Roger sa...

Farligt för dig att vara i affärer alltså :D

elin sa...

jaa sannerligen, ett smärre problem...idag kom jag fram till att jag ska sysselsätta mig så pass mycket att jag inte har tid att gå på stan. Jag ska börja träna o städa väldigt mycket, kanske ägna lite tid åt skolan också^^