söndag, december 30, 2007

Året Som Gått.

(Kopierar från Marlene)
2007 närmar mot sitt slut.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Absolut inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njae.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, ingen närstående.
5. Vilka länder besökte du? Inte ett enda, när skulle jag haft tid med det?
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Massa ledigt och någon utomlandsresa utöver Italien.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Säkert flera.
8. Vad var din största framgång 2007? Fanns det någon?
9. Största misstaget? Säkert flera men jag lägger inte sådana saker på minnet. Bättre att spara plats åt bra saker
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njae.
11. Bästa köpet? Jag kommer inte ihåg allt jag köpt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder. tror jag
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Inte en aning
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag skulle gissa på ledsnare, eller deppigare, tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Slappnat av.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.
18. Hur tillbringade du julen? Med jobb och familjen.
19. Blev du kär i år? Nej, jag var redan kär.
20. Hur många one night stands? Inte ett enda, konstigt va^^
21. Favoritprogram på TV? Grey's så klart
23. Bästa boken du läste i år? Martina Haags tre böcker, "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)", "Martinakoden" och "hemma hos martina"
24. Största musikaliska upptäckten? Ingen direkt
25. Något du önskade dig och fick? Säkert en massor saker som jag redan har glömt bort.
26. Något du önskade dig men inte fick? Samma igen.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Satt på vardagsrumsgolvet i våran första lägenhet med flyttkartonger upp över öronen och grät.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massa saker.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Varierande, största delen av året har varit enn övergångsperiod mellan modeperioder.
31. Vad fick dig att må bra? Kärlek, från Mattias, familj och vänner.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Njae, ingen direkt.
33. Vem saknade du? Mormor och Morfar.
34. De bästa nya människorna du träffade? Patricia, Tina och säkert många fler.

Inga kommentarer: