torsdag, december 13, 2007

A Wishlist.

Jag borde plugga, men det går inte så bra. Det är extremt tråkigt. Jag är stolt över mig själv ändå. Alla julklappar är klara och jag känner mig ganska glad.



Jag önskar mig det här fina armbandet frå Snö Of Sweden
Ett presentkort på massage, snygga skor och spelet The Urban Jungle står också högt upp på önskelistan.
Jag syr en julgransmatta^^ det fanns helt enkelt bara fula och dyra.
Har funderat lite på senaste tiden angående om någon jag inte känner läser min blogg. Så om du inte är min närmsta vän, inte bor i Åtvidaberg eller heter Tobias, Sara eller Erika så kan du väll säga till? (hoppas, hoppas, hoppas)

1 kommentar:

Såpbubblebarn sa...

haha känn dig mobbad;P ne då jag har också funderat på om någon okänd hittat ens sida, men ser ganska mörkt ut... får la inse att man är jäkligt ointressant. eller fortsätta fundera på den där okända som följer ens liv...