tisdag, september 09, 2008

.

Jag är ju i alla fall duktig på det här med att uppdatera, det är ju bara roligt i ett par dagar. Och sen tröttnar jag. Men jag söker ju mest jobb, kul att veta^^ Förutom idag, imorn och fredag för nu jobbar jag och lite nästa vecka också. Segt men det är ju samtidigt oerhört betryggande att veta att man inte är helt utan pengar nästa månad.
Jag pysslade ihop några armband förra veckan, en hobby som jag troligtvis kommer spinna vidare på. Inte för att jag är någon typisk smyckestjej men det är ju kul i alla fall.

Och hyllan sitter fortfarande där den ska:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: mina har inte töjt sig men jag köpte en storlek större än vad jag brukar ha så det är inga problem:)

Pierre Broberg sa...

Förstår dig :D
Har själv viljat prova på att göra smycken.. typ en o en annan ring etc.. men aldrig orkat riktigt.. :D