fredag, september 26, 2008

produktivitet.

Idag har jag varit riktigt produktiv, både på gott och ont.
Jag har:
-jobbat och lärt mig nya saker
-jag jobbade till och med lite extra^^
-jag har gjort av med alldeles för mycket pengar
-jag har lagt ut saker jag inte har användning för på tradera.
Så om nån behöver jeans, skor eller kanske en kofta, kolla där. Eller skit i det.
-jag har tvättat en tröja

Nu ska jag bara duscha och slöa:)

Tack för idag Bodil, det var riktigt skojigt och jag hoppas vi hinner med en fika innan du drar tillbaka till Norge:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ju länka till din traderasida med ju, jag vill titta på allt du lagt upp. :D

Anonym sa...

Åh tack själv det var en rolig dag även om jag var pank och idag blir det ju inte bara fika utan en dejt dessutom! ;)

Anonym sa...

Åh tack själv det var en rolig dag även om jag var pank och idag blir det ju inte bara fika utan en dejt dessutom! ;)