söndag, september 28, 2008

Höst.

Dags att fixa bloggen igen, sommarsolen har ju bytts ut mot höstdagar. Fantastiska höstdagar, i alla fall den här helgen.
Jag fick ju leka florsit igen igår, och det går alldeles för lång tid mellan gångerna. Man tappar ju så himla mycket i hastighet och inspirationen var inte på topp igår. Men vi hade fått in fina glasvaser så nu är det lite nytt i sovrumsfönstrena. Och snart kommer jag att jobba där mer, det drar ju igång nu.



Idag har i hitills i alla fall varit en mysig söndag, hör och häpna. Garderoberna är rensade och höstskorna har fått komma upp ur källaren. Sedan blev det en långpromenad runt ån i höstsolen, i den stora mysiga koftan som jag handlade med Bodil i Fredags, hennes stil med strumpbyxor var supeskön. Sen är det bara att strunta i att jag ser ut som skröp, det är ju trots allt söndag.




Sedan var det ju dem här skorna, som fick mig att dra upp en sväng extra på stan i fredags kväll, de är fina och jag blir ju lite fattig av dessa laster så tipsa gärna om mina auktioner på tradera. För jag vill väldigt gärna ha kvar dem i garderoben.

2 kommentarer:

Roger sa...

Mysmongo ;)

Anonym sa...

Tröjorna är inte dumma du :P