tisdag, maj 12, 2009

.

Och så var det redan Tisdag igen och jag sitter på jobbet, en lite lugnare dag idag. Igår var det lite kaos här på kvällen.
Helgen blev riktigt bra, jobbade på Ebbas i lördags där jag tyvärr fick mindre roliga besked. Men efter jobbet pratade jag med Anita och fick förfrågan om jag ville vara fadder till min lilla kusin Moa. Och det vill jag ju såklart.

På kvällen fick vi sällskap av Roger och Tobias, alltid lika trevligt.
Söndagen blev en riktigt bra dag, väldigt ovanligt för att vara en Söndag med andra ord. Jag var ute och sprang för första gången på ett par veckor och det gick hysat bra. Sprang mellan Tannefors slussar och brandstationen, något jag kände mig hyfsat nöjd med eftersom att jag inte alls har gått in lika hårt för det som jag hade tänkt från början. Sedan var jag ju helt slut och spenderade en bra stund på hallgolvet innan jag orkade ta mig för någonting.

Efter det spenderade vi en stund på Ikano-huset för att sedan ta en fika i solen på Åbacka Café.
Kvällen avslutades med en idiotisk långpromenad till Gamla Linköping. Man sover sällan så gott som efter tvåtimmar lång promenader.

En tråkig helgupdate var vad jag lyckades åstadkomma idag, kul va? :)

Inga kommentarer: