torsdag, maj 07, 2009

Torsdag igen.

Jag verkar visst bara klara av två blogginlägg i veckan, sedan finns det liksom nån gräns som verkar vara svår att ta sig över.

Bra träningspass igår igen men det har jag tagit igen genom att käka upp mina kakor som låg i skafferiet.
Hotellet är bokat och så har det ju löst sig med bil nu också. Så om ett par veckor spenderar vi en dag i Göteborg och en i Varberg. Det ska bli riktigt skönt med en långhelg. Något jag verkligen längtar efter. Hoppas på riktigt fint väder också.
För regnet de senaste dagarna har ju inte varit någon jättehöjdare.

Har funderat lite på framtiden de senaste dagarna, det här med att flytta, kanske en bra bit bort. Plugga, nytt jobb eller vad som nu händer till hösten. Det är ju väldigt lätt att bli bekväm, jobbet jag har nu är inte det roligaste, men det finns människor där som jag tycker så himla mycket om så det känns som att jag ändå inte vill därifrån. Jag får lite separationsångest, från jobbet och ganska mycket när jag tänker på att ge upp lägenheten och området. Det skulle bli svårt att hitta en plats där man trivs bättre.

Inga kommentarer: