måndag, maj 04, 2009

Måndag.

Den här långhelgen gick snabbt, alldeles för snabbt. I fredags träffade jag Elina, vi sprang en sväng på stan och babblade mest om allt och inget. Det är så himla tråkigt att vi träffas så sällan. Det måste det bli ändring på nu. I lördags sprang jag på stan igen, men med Bodil och Eilen nu istället. Köpte en tunika och hittade självklart en massa mer jag ville köpa men om jag fortfarande har råd så får det bli i Göteborg om ett par veckor. Snälla Linus hämtade sen upp oss så att vi slapp åka tåg till Mjölby. Eftermiddagen och kvällen spenderades sedan hos Jenny, ännu mer skvaller och vin. Och två små busiga ungar såklart.
Gårdagen fick avsluta helgen med födelsedagsfirande av Farmor och Fredde i Brokind. När vi kom hem på kvällen så fick vi för oss att gå ut till Maxi, en promenad på ungefär 50 min, åt ena hållet.

Sedan sov vi gott. Det har jag planerat att göra inatt också, efter ett tufft gympass.
Och Tobias, löpningen går åt helvete...ingen belöning här inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

din sko 349:- kapet!! :)