torsdag, november 23, 2006

Lite tveksam.

Till att jag ska klara av skolan och spelningen i morgon. Jag vill varken missa Niclas Jensen eller Billy the vision & the dancers, det skulle ju kanske va fest, mamma och jag och Maud skulle ju kolla på Joy Singers och så skulle vi ju till ikea. Varför just den här veckan?
Gaaaah, men jag orkar ingenting. Så jag är ganska tveksam till att jag hinner bli okej tills i morgon.

Jag blir arg när jag tänker på det, dumma något.
Och så saknar jag min älskling massor.
Det positiva är dock att mina oriflame-grejor har kommit, hoppas dom inte är superdåliga. Mamma kommer snart hem med soppa spenat, och glass:)

Och om den underbara gula jack-tröjan från indiska finns kvar och sitter bra så ska jag nog köpa den, för jag får lön i morgon:D

1 kommentar:

anna sa...

Är du sjuk gumman? :S Krya på dig!