onsdag, november 22, 2006

Virrigt.


Jag är hemma i Åtvid, är sjuk och grejer.
Var hos skolsyster igår med alla mina krämpor:L Tanten har inte ens en febertermometer. Och tro det eller ej men jag fick äntligen en tid till skolläkaren med min dumma handled, kanske äntligen kan få ordning på den. Och så trodde hon att jag kanske kunde ha lunginflammation, då blev jag lite rädd. Men idag har jag varit på vårdcentralen och det visade sig att så illa var det inte, lite infektion bara så jag fick hostmedecin. Att hostmedecin aldrig kan smaka ens lite vettigt, måste smaka äckel och vara trögflytande.

Igår så gjorde jag en begravningskrans och en låg dekoration som jag faktiskt blev nöjd med:O, har aldrig blivit nöjd med en sån förut:) Och jag fick göra dom i vitt och grönt, mina absoluta favoritfärger. Lustigt att man har så mycket inspiration, när man knabbt orkar stå upp. Annars är det helt idetorka minsann. Det finner jag aningen lustigt.
Nationella prov i engelska, två delar avklarade. Uppsatsen kändes inget vidare men jag fick ganska okej på testskrivningen såå:) Fick dock lite scenskräck på det muntliga. Tänk att man kan gripas av en smula panik av en mikrofon som är ca 2 gånger 3 centimeter, usch.

Nu ska jag försöka friskna till, vill inte missa Niclas Jensen på fredag. Han är nordisk mästare och har inspirationskväll på torsdag, vi får se det på fredag...
men men nu ska jag lyssna på bra musik, tack Tobias, och kanske gå och lägga mig en stund. låter väll bra? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ang. hål i tanden så ja mycket duktigt av dig :-).

Ett sådant ödets nyck att du gjorde en begravningskrans och sen fick en "infektion i lungorna" ;-) Nevars. Tur att det inte var lunginflammation iallafall. Krya på dig nu! *lunajkjamis*

Anonym sa...

Och den 4'e är näst-nästa måndag! *klappa poo*

elin sa...

åå nej...o då måste ett arbete vara klart också...och det verkar vara ett svårt arbete, damn it

Anonym sa...

Då har du massor att se fram emot ;-)