torsdag, mars 22, 2007

Nytt.

Idag är jag hemma från praktiken på Systrarna grön,har ont i huvudet och känner mig yr. Men ärligt talat så är jag inte helt säker på om jag är mest krasslig eller met trött. Tänkte ha gått dit senare men Rebecka tyckte att jag skulle vara hemma och vila, så det är så det får bli. Kankse pluggar lite, borde verkligen göra det i alla fall. Det har annars varit en och en halv väldigt givande veckor (Säger man Veckor när det inte är två hela, eller säger man vecka?).

Idag skulle vi visserligen ha gjort en ny exponering i ett av fönstren, jag hoppas att hon har glömt det så att jag kan få vara med och göra det imorgon.

Det var kul hos Sara i helgen, jag är dock alldeles för mörkrädd för att gå om kring där ute i skogen sådär sent, tyvärr. Hoppas på en lika trevlig fest snart igen.



Var på ikea igår och köpte en bokhylla och en skohylla. Hittade självklart lite andra saker som jag skulle vilja ha, lite grejer till balkongen bland annat. Det får bli ett senare projekt.

4 kommentarer:

Såpbubblebarn sa...

hmm, tror de heter vecka..
vi får mysa nån da snart, laga lite mat å snacka skit. men de blir väl inte den här veckan antar ja, lite fullt upp. love you

Roger sa...

Är det en röd skohylla? Icke förvånande ;)

Tobias sa...

Så mörkt var det väl ändå inte? :)

Krya på dig!

elin sa...

japp, skohyllan är röd:)
joo det var jättemörkt och det beror på om dethandlar om fredagen eller lördagen...och om jag har pengar:P