söndag, januari 04, 2009

-15,7.

Så kallt är det ute nu. Vilket borde vetyda att detta har varit den kallaste dagen i Linköping den här vintern. Och jag min idiot fick för mig att ta en långpromenad i morse. När jag gick under tullbron värkte det i både lår och knän. Men det var riktigt härligt i alla fall, solen sken och Elin Sigvardssons album "The War" spelades för fullt. Och vem vet, det kanske blir en favorit i repris i morgon, dock med långkalsonger om det är lika kallt som idag.

Så 1,5 timmes promenad, tvtittande, slöande framför datrorn och kortspel är ungefär vad tiden har gått åt till idag. Men jag har varit lite duktig också, diskat och gjort lägenheten en aning fräschare. Ett projekt som nog ska fortsättas med i morgon.

1 kommentar:

Tobias sa...

Huah, jag tycker det är plågsamt kallt ute :(