torsdag, januari 22, 2009

Torsdag.

Handboll på tv och helt plötsligt är vi tydligen väldigt sportintresserade. Sen när, huh vad har jag missat? ;)
Idag har varit en seg slödag. Sen var jag tvungen att ge mig ut och träna. Och efter det en myspromenad med Elina. När man har få tjejkompisar och dessutom träffar dem få väldigt väldigt sällan så kan det vara riktigt skönt att bara få babbla ibland och det var precis vad vi gjorde, nästan hela vägen runt ån. Det var riktigt kallt men härligt. Och kul att få visa en ny del av stan för smålänningen.
I morgon ska jag hitta present till lillasyster, så det blir en liten sväng på stan innan det bär av till tjädergatan och familjen Andersson.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Erika kanske inte minns mig men du får hälsa GRATTIS. Längtar tillbaka lite till eran lilla "håla",det var mysigt där :)

Tobias sa...

Klart det är intressant när Sverige spelar handboll! (Trots att det inte är en sport utan en idrottslektion).