onsdag, januari 28, 2009

Onsdag.

Det där med att uppdatera flera gånger om dagen blev visst ingen rutin direkt.
Idag har jag inte varit på topp och har kännt mig ganska liten. Så nu sitter jag här med rostade marmeladmackor och varm choklad. Redan hos frissan i morse var jag blank på ögonen. Det var riktigt skönt att klippa igenom håret eftersom att det började bli riktigt slitet. Men det blev inga större förändringar, lite nättare burr bara. Skulle egentligen ha myst med Sara ikväll men det kändes som att det var bäst att skjuta på det tills jag känner mig piggare. Hoppas det inte dröjer för länge bara.
Sedan var jag ju tvungen att börja med lampan lite idag. Sitter jag still för länge blir jag ju bara rastlös. Så nu ska den få torka till ordentligt och sedan tror jag att jag sprayar på ett par lager färg till i morgon. Det var visst lite svårt att täcka det mörka träet helt och hållet men snart är den nog vit:)

Inga kommentarer: