onsdag, mars 14, 2007

No Icecream.

Idag var jag med Rebecka när hon gjorde en kistdekoration, jätteintressant^^ Jag har planterat en del och så har jag gjort en fin bukett och städat och fixat.

Jag vill inreda och rita massor, leka med lera skulle också vara roligt, nu är jag inspirerad och på G, det känns bra.
Igår på lunchen skulle jah och Maja köpa glass, det var bara ett litet problem. Maja hade en kvarts rast och det fanns ingen glass. Vi letade efter Mjukglass/Kulglass i ungefär trettio minuter. Bosses hade inte öppet, på Mokka hade dom inte börjat med glass, inte heller på gyllen, eller på godisaffären brevid Schelins ,på Cafe&Kök höll de på att installera glassmaskinen men vi hade ju inte tid att vänta. Samtidigt som oss var det två killar som också letade glass, på exakt samma ställen. Så vi gick till McDonalds och då hade vi tur, precis när vi hade köpt våra glassar så tog allt slut...typ.
Dålig stil Linköping, skaffa glass.

Kanske ska till Norrköping imorn...skojjigt

3 kommentarer:

Marlene sa...

På stallkiosken har dom redan börjat sälja mjukglass! Saknar dig massor

Roger sa...

Som vi råkade sätta i oss lite igår :p Smaskigt :P

elin sa...

haha ja vet redan det...gjorde en till mig själv i söndags:P