söndag, mars 11, 2007

Tick Tack.

I morgon börjar det, praktiken. Så nu ska jag inte tillbaka till skolan på fyra veckor, uuu så skönt:) . Nu hoppas jag på en extra kul APU-period, så att man har något att se fram emot när man går upp varje morgon.

Missade tåget idag när jag skulle tillbaka till stan. Skulle precis trycka på dörröppnarknappen när tågen pös iväg, usch så irriterad jag blev. Men min underbara mamma skjutsade mig istället, som en ängel är hon min mamma. Hon är bäst.

Nästa helg blir det kalas, först i Tokarp sedan blir det på tjädergatan då lillebror Andersson har fyllt år och sist här i lägenheten. Ska banne mig få hit den där Robin Berntsson, jobbigt, pytsan heller. Helgen efter det kommer lillasyster hit eftersom att mamma då ska få sin spa-present av pappa, så de åker till Tranås. Så då ska vi mysa och kanske hitta på något roligt.

2 kommentarer:

Roger sa...

Vem är "Robin Berntsson"? :D

elin sa...

han som bor uppe vid saras lägenhet.