söndag, mars 04, 2007

Nu sitter man här igen då, jag borde plugga. insåg idag att jag har två skrivuppgifter som ska vara klara på onsdag respektive fredag, och så har jag en bokredovisning på onsdag. Men boken är snart utläst inte ens hundra sidor kvar. Men jag kan inte göra annat än att läsa min bok ("Den vita massajen") eftersom jag inte har något material till varken svenskan eller floristiken, men men det löser sig säkert. Jag har i alla fall textat lite, eftersom vi inte hade någon lektion i fredags då Ulrika hade sprutat sprayfärg i ögonen på sig själv.
Ska städa rummet i norrköping imorgon, besiktar rummet på onsdag. Det ska bli skönt att bli av med det nu.
Gick en kortsväng på stan idag, och vilket härligt väder det var. Solen sken och man såg hur snön försvann. Det var perfekt väder, köpte ett par skor gjorde jag också. Jättefina.
Mattias familj var här idag och firade våra födelsedagar, sen kom syrran och jonas ner en sväng och pratade lite skit. Det är riktigt skönt att ha storasyster såhär nära.

4 kommentarer:

Roger sa...

Haha Bettan blir din nya Mamma ;)

elin sa...

nee inte mamma, men lite mer kompis kanske:)

Roger sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Roger sa...

Ahh sådana kan man inte få för många av :)