söndag, juni 14, 2009

.

Solen tittar fram för första gången på ett par veckor och jag sitter på jobbet. Det länns ju bra!
Det här skulle man nog kunna säga har varit en toppenvecka.
I torsdags var det personalfest, och det var riktigt roligt. Det är ju sånt man få lida för dagen efter men jag hade lyxen att vara ledig.
Och dagen spenderades som sådana dagar bör spenderas, utan att anstränga sig det minsta. Var och handlade färg till mina pinnstolar och hämtade lite skräp på jobbet. Kvällen spenderades i Mjölby och det var lika trevligt som vanligt.
I gårkväll kom Tobias och Roger förbi, brädspel var kvällens aktivitet. Något som alltid är roligt men som har kommit lite i skymundan den senaste tiden. Det måste vi göra om snart!
Nu har jag några myyysiga jobbtimmar kvar innan jag får ta "helg", imorgon ska jag åka till Åtvid och börja måla mina stolar. Och det ska faktiskt bli kul.

2 kommentarer:

Roger sa...

Alias var riktigt roligt :P

Tobias sa...

Det var det absolut