lördag, juni 20, 2009

.

Och jag är tillbaka på jobbet igen, vilken lycka ;) Något som inte är riktigt lika härligt är att jag känner mig bakfull, vilket måste anses som oerhört konstigt med tanke på kvällens aktivitet. Kanske att det beror på att jag inte har sovit mer än hälften av mina timmar i natt, dels är jag ju mörkrädd (Det var inget kul att behöva larma på kontoret och sedan dessutom komma hem till en tom och mörk lägenhet) och sen har jag väldigt svårt att somna och sen sova bra när Mattias inte är hemma. Jag fick för mig att jag hörde en massa konstiga ljud och var inte direkt trött heller så jag låg och läste i säkert en och en halv timma.
Men nu är jag i alla fall här, känner mig inte riktigt mänsklig än och har inte fått i mig någon frukost, men snart så kanske.

Tack vare Lina, har jag sen igår en extrem längtan efter att rita, måla och läsa. Det var riktigt länge sedan jag kände för att göra något av detta så jag är glad att jag är tillbaka på banan. Nu är det bara 14 h och 40 minuters jobb kvar innan jag går på en veckas semester, och jag har hört att det ska bli fint väder. Underbart! Hoppas på mycket tid med mina underbara systrar och såklart resten av familjen :)

Mattias <3

Inga kommentarer: