torsdag, juni 04, 2009

Torsdag.

Uppdateringarna duggar tätt^^

Det är ofta jag säger att jag har en kass dag men den här dagen är ungefär lika illa som när jag kuggade på första uppkörningen. Igår var jag hemma från jobbet, jag hade den äckliga huvudvärken jag dras med titt som tätt, plus lite feber och en hyfsad skvätt illamående. Idag har allt vart precis likadant, men på jobbet. Plus att jag hungrig och grinig öppnade det jättestora kuvertet från Munkagård, jag är 3:e reserv. Helt jäkla värdelöst och det är länge sen jag var så här arg, ledsen och besviken. Så nu tröstäter jag och trotsar mitt godisförbud. Så ikväll ska jag tjura så mycket jag orkar. För att vakna på topphumör i morgon, då jag troligtvis ska till Norrköping och kolla in balen med Emelie.

Bara den tanken gjorde att jag blev lite gladare, det ät ju tur att jag inte har ombytligt humör ;)

1 kommentar:

Såpbubblebarn sa...

Va tråkigt, men vet hur det känns fick reda på att jag är 6:e reserv på den skola jag trodde jag skulle kom in på idag. bajs på dom!