onsdag, juni 17, 2009

Onsdag, min måndag.

Tillbaka på jobbet efter två superbra lediga dagar. I måndags spenderade jag ungefär 6 timmar i mammas och pappas garage, bara för att det är en sådan oerhört trevlig lokal. Vi påbörjade "renoveringen" av mina pinnstolar. De ska bli blanksvarta, och det behövs ett par lager färg till innan de är perfekta. De första fyra timmarna spenderade vi med att slipa. Mattias gick till jobbet och jag målade det första lagret. Men snart så, jag tror det blir riktigt snyggt.
I går gjorde vi något så skojigt som att köpa en ny tv, Mattias är självklart lyckligare än mig just nu, då jag mest har ångest över köpet. Det hade ju varit jättemycket roligare med en ny soffa. Eller kläder eller ett par snygga skor som jag verkligen behöver ;)

Sara är hemma nu, och som jag har längtat. Välkommen hem Darling :)

1 kommentar:

Bara jag sa...

man behöver alltid nya skor!!! :)