torsdag, januari 15, 2009

.

Igår när jag fixade iordning i byrån och garderoben så hittade jag, i min låda med träningskläder en hel del förkläden och grejor från skolan. När ska man använda dom igen. Bodil, vi kanske ska döpa vår butik till något i stil med Hagagymnasiet? vi skulle ju få användning för förkläden och T-shirts i alla fall.
Igår när jag låg på golvet på gymet och strechade så hade jag överdrivet mycket energi kvar bestämde jag att jag skulle gå dit på förmiddagen idag också. Gissa om jag kände för det i morse, nej precis inte ens lite. Men det kanske kan bero på att jag har träningsvärk i och för sig.

Ikväll blir det middag på Riva och sen ska jag och älsklingen bowla. Hurtigt 3-årsfirande.

1 kommentar:

Pierre Broberg sa...

3 år.. fan vad tiden flyger. Grattis till er två! ^^