lördag, januari 03, 2009

Myspys.

Bara för att göra som vissa andra och gnälla lite så är det ju träligt att vara arbetslös.

Igår spenderade jag en supermysig eftermiddag med Bodil på stan. Med fika på mitt nya favoritställe. (Vad heter det nu igen Bodil?) Efter det sprang vi omkring i massa affärer. Jag som inte skulle hittade saker gjorde det självklart och jag hittade aldeles för mycket. En superfin kofta, chinos, toppar, underkläder och dom skönaste träningsskorna jag någonsin har haft på mig. Dessutom skulle jag ju faktiskt behöva ett par nya men det får nog vänta. .

Nyårsaftonen blev en lyckad kväll. ungefär 100 gäster, lite bråk, kärlek, dans och ett för vissa lyckligt och för andra olyckligt tolvslag. Toppen. Tack ni som var där, och ett extra tack till de som hade lite extra koll.
2008 var ju faktiskt ett bra år.

Inga kommentarer: