onsdag, januari 21, 2009

Tjipp tjopp.


Jobbigt när man lyckas radera ett nästan färdigskrivet inlägg, cpdator.

Nyss ringde det på dörren, något som inte händer så ofta eftersom att solk brukar ringa först. Så man blir lika förvånad varje gång det händer och den här gången var det inte annorlunda. När jag öppnade dörren stod en hoppetossa från hyresgästföreningen där. Vi verkar vara de enda i huset som inte är medlemmar. Hur som helst så var det lite svårt att lyssna på vad hon hade att säga eftersom hon inte stod stilla en sekund. Hon hoppade med huvudet på något konstigt sätt.


Var ju ute på ikea en sväng förut, träffade Elina och hittade en massa för mig nödvändiga saker, några fina basplagg på Gina och Sandalerna med stora bokstäver genom hela ordet. Eller eftersom att jag är jag hittade jag ju självklart två par. Till ett par sa jag åå till nästa sa jag ÅÅ.

Inga kommentarer: