torsdag, januari 08, 2009

Dagen.

Idag har det barnvaktats. Och det är en bestämd systerson jag har. Det var riktigt mysigt trots att han skrek 3/4 av tiden vi var ensamna.
Efter det hade det bokats in en mysig fika med Sara, vi landade på mitt nya favoritcafé. En trevlig kväll, snart åker hon till Australien den lyllosen. Själv är jag aningen avundsjuk och skulle gärna följa med henne.
I morgon hade jag tänkt städa, det skulle vara skönt att få slänga ut granen också, men då vill jag ha hjälp så det får väl vänta till eftermiddagen eller kanske Lördagen. Samtidigt känns det lite vemodigt att slänga ut den, den är ju faktiskt fin och så blir det ju så tomt utan julpyntet. Jag kanske hänger upp mormors fina lampor i vardagsrumsfönstret när stjärnorna plockas ner.

En vecka kvar till treårsdagen, några resturangtips kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi undra vem din systerson har fått det humöret ifrån...? Dig eller mig :-)

Anonym sa...

Blev lite fel ovan, nybörjare på det här vettu=)