måndag, januari 05, 2009

Nytt.

Ny dag, ny promenad, ett nytt Elin Sigvardsson-album i lurarna och långkalsonger. Och den här dagen påbörjades lika bra som gårdagen. Dock var det lite varmare ute idag. Men det var ju fortfarande svinkallt, ingen idé att hymla med det. Men solen sken och allt var jättefint.

Idag har jag dessutom varit duktig, lagt upp ett par byxor till mamma och sytt in ett par chinos som jag har sunderat på vad jag skulle göra med ett tag. Nästa projekt frå bli att sy i dragkedjorna som har legat på skrivbordet i någon månad nu i mina svarta jeans. Och att sy om en klänning. En dragkejda ska få hålla ihop den efter att jag har varit framme med saxen. Måste bara klura på hur man bäst utformar det för att få mjukt ulltyg sitta uppe som tubklänning. Tips?

Inga kommentarer: