tisdag, oktober 10, 2006

Det visade sig ju att jag inte hade något utvecklingssamtal då min mentor var hemma på eftermiddagen för vård av barn, så all den paniken var ju i onödan. ack ack
Jag pluggade ialla fall och var lite duktigt...sen handlade jag ljus, och hade tänkt att betala me pengarna i plånboken så att jag skulle få ordning på de där o veta att dom pengarna jag har är dom som finns på kontot.


Men nej, plånboken låg hemma i en annan väska, så det var bara att betala med kortet och se trevlig ut. Det positiva med dagen var väll ändå att jag hade mer pengar på kontot än vad jag trodde och att dom hade fåt in min kappa i min storlek, så min älskade mamma beställde den till mig:D. Jag blev så glad.
Så igår hade jag en riktig myskväll med mig själv, flera koppar te och en massa levande ljus;), men jag saknade min mattias och mina vänner.
Men det gör jag ju alltid såå:P

Idag har klassen varit på Bodaborg i Oxelösund. Det var riktigt roligt, hamnade med tjejer som är lätta att komma överns med och det är ju det det handlar om. Dock så har jag lite ont i knäna efter en del ålande på plastgolv, ni vet så där som det blir när man har varit tvungen och slänga sig eller har ramlat på golvet i en gymnastiksal. Men vi i HV2 hade bäst snitt (antal rum) av alla norrköpings gymnasieelever, och det tycker jag vi kan vara aningen stolta över. Mitt lag klarade nio banor, jag råkade höra att det första inräknade laget av kriminalvårdssektorns fångvaktare från någonstans hade samma resultat:P och då är vi bra. Jag hörde också att deras enhet hade kammat hem pokalen, det var tydligen massa anställda från den där anstalten som hade varit där. Det var en hel del svåra banor, men det var askul.

Sitter hos Mattias<3 och väntar på att han ska komma hem. Jag vill flytta till lägenhet och inreda massor massor massor, men men någon gång händer väl det också:)


Inga kommentarer: