söndag, oktober 08, 2006

Jag vill!

Jag har kommit på att jag verkligen vill göra en tatuering, men sen så är jag också livrädd att jag ska ångra mig.
Sen när man är 70 så kanske de inte är så jäklarns kul.
Har hittat en jättemegasnygg som jag gärna skulle rita om, ta bort vissa delar av och göra lite mindre och så. Färgerna är jättefina och så är det blommor och så skulle jag ha mina (någon gång) framtida barns namn i den.
Jag kan verkligen se hur snyggt det skulle vara men men, man vet ju liksom aldrig. För ett halvår sen var jag heltsäker på vad jag skulle göra för tatuering, och helt säker på att den skulle vara svart. Men nu vill jag helt plötsligt ha en med massa färg, vad kommer jag egentlien att vilja ha om typ tio, fem eller kanske bara två år?
Det blir nog bäst att börja skissa och vänta ett bra tag, det blir ju en del pengar också. Tyvärr.



Har haft APU i två veckor, det har varit trevligt men nu är jag tillbaka i norrköping.
Har varit en ganska händelserik helg.
Började med att jag fick en underbar ros av min underbara pojkvän i torsdags, bara för att<3. Sen var det sista dagen på praktiken.
I Lördags så var vi på linus<3 dop.Han är världens sötaste lilla unge:D.
På kvällen var de fest i jens stuga mitt ute i urskogen, en riktigt trevlig kväll var det. Det är ju alltid kul att vara me massa folk man tycker om och bara prata och mysa och ha kul:P.
Åkte hem från stugan imorse. Har varit hos min kusin, firat henne och haft trevligt. Man kankse skulle börja ta upp kontakten med henne, hon är den av mina kusiner som jag är närmast i ålder med, och vi verkar ha vissa gemensamma intressen, det är väl bara det att våra familjer aldrig direkt har umgåtts. hmm.

kärlek<3

3 kommentarer:

Tobias sa...

Wei, en till blogg! Riktigt tjusig tatuering! Jag vill också ha! (inte en likadand dock ;)

Roger sa...

Värst vad alla ska tatuera sig då. Vårt gäng kommer se ut som Hells Angels snart :p

Marlene sa...

Alltså, jag tänker att när man är 70 så bryr man sig inte. Då är man en glad gammal tant som är stolt över dom bleka tatueringarna lixom "Hah, jag hade så rolgit när jag var ung!" Vår generation komer typ ha tatueringar när vi är 70, hela bunten. Det är väl mer när man är 40-50 som man tänker att man kommer ångra det >_<'